środa, 18 marca 2009

Niemiecka masakra






Komu tam znów było ciężko? Ktoś postanowił znów zrobić sensację. Co mnie najbardziej zdziwiło, to fakt, że rzecz cała działa się u naszych przespokojnych zachodnich sąsiadów. By koleś nie zapłacił za ciasto w markecie, to by wystarczyło już pewnie na pierwszą stronę jakiegoś brukowca, a tu się model tak wpienił, że aż go rano dawali na BBC, a żeby tam się znaleźć, to nie to samo co u nas w TVP INFO w towarzystwie naszej elity polityczno-medialnej (Kaczyńscy, Tusk, Doda). Dobrze, że tego nie zrobił żaden imigrant (szczególnie Polak), bo by było, że aby patologia na migracji, a tak Niemiec z dobrej rodziny, to powiedzą, że za brutalne gry komputerowe i spokój. Poprawka – już powiedzieli, że oglądał brutalne treści przez neta. Z drugiej strony ile oni giwer w tej chacie mieli? Czy 'normalna' Niemiecka rodzina przygotowywała się na jakiś błyskawiczny rajd na Holandię? To, że w chacie miał arsenał przygotowany nad obronę przed zmasowaną ofensywą militarną nie miało wpływu. Jak się mówi o 'normalnej rodzinie', to coś mi jakoś z ilością tej broni w chacie nie tak. Na bank kolo nie należy do 'Związku Wypędzonych', bo z takim arsenałem, to on by był potencjalnym wypędzającym i ciężko po tylu latach by chyba powiedzieć, że go gnali z tym arsenałem. To ten jeden temat wydaje się z głowy, że to nie przez nasze agresywne wypędzenia, bo znów by trza było się tłumaczyć.



Oczywiście w naszej telewizji jest dużo więcej fajnych informacji. Że jest ciężko i że inne władze byłyby lepsze. Zawsze inne lepsze, bo te co są aktualnie, są zawsze do bani. Jak by to zrobić, żeby się tak udało to spolaryzować i żeby te co są, były dobre? Marzenie. Musi chyba być jak jest. Syf, dur brzuszny (szczepionka na wszystko) i malaria. Gdzieś tam się pojawiają opisy, że w przestrzeń udało się nam wysłać nowy teleskop 'Kepler'. Jednak coś tam powoli pchamy do przodu. Ja wole takiego typu newsy, bo wtedy jestem przekonany, że nie skomentuje ich polityk żaden.

Jeszcze w sprawie TC HAWX.
W żadnym wypadku symulator. Nie było to zamierzenie autorów. Gra powinna być chyba samolotową strzelanką zręcznościową jakich w poprzednim stuleciu (pod koniec jego ostatniej dekady) powstało na platformę PSX i w tym stuleciu na PS2. Serii Ace Combat, to tym wynalazkiem nie dogonią. Teraz już wiem dlaczego karta graficzna może kosztować tyle co konsola, a nawet więcej. Grafika na ustawionych przeze mnie detalach wygląda bardzo okazale (choć to mało powiedziane).

Jednak na blaszaku to najlepiej sprawdzają się schematy typu King's Bounty – Legend (tutaj dzięki Matiemu mogę się wypowiedzieć, bo dostarczył grę). Siedzi sobie spokojnie człowiek na kanapie, może bezstresowo poklikać i pomyśleć. Jedna z lepszych gier jakie się mi ostatnio trafiły.

3 komentarze:

  1. A no King's Bounty faktycznie gra roku 2008 na PC :D
    HAWX to typowy arcade ale niestety nie dla mnie, może zmienie zdanie jak pogram w pełną ale po demku nie mam dobrych wspomnień.

    Tej czego dotyczyła 1 część posta bo ja z TV nie na bieżąco ostatnio a znaleźć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część dotyczyła tego, że jakiś niemiecki młodzian nie wziął tabletek, mu odpaliło i zaczął strzelać w budzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No no już w między czasie sobie znalazłem. Wielka mi afera jakiś Niemiec ponownie zabrał się za masowe mordy. Pffffy znam to z historii.

    OdpowiedzUsuń